Sağlıklı Dişler ve Güzel Gülüşler Armağan Ediyoruz

goz kirpan gulumseyen kadin

Alanında uzman tecrübeli hekimlerimiz, modern ekipmanlarımız ve merkezi konumumuz ile hastalarımıza sağlıklı dişler ve güzel gülüşler armağan ediyoruz. Kanıta dayalı diş hekimliği prensibine bağlılığımız, koruyucu ve yenilikçi tedavi yaklaşımımız, hasta-hekim işbirliğine olan inancımızla hastalarımızın konforunu ve hayat kalitesini yükseltmeyi amaçlıyoruz.

“Kişiye Özel Tedavi Yaklaşımı ile Yüzde Yüz Hasta Memnuniyetini Hedefliyoruz”

Özel Armağan Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği olarak; uzman kadromuz ile birlikte güncel, bilimsel veriler ışığında hastalarımızın memnuniyetini ön planda tutuyoruz. İstanbul Kağıthane’de bulunan modern kliniğimizde tüm işlemler arasında gerekli olan dezenfeksiyon ve sterilizasyon işlemleri bu konuda özel olarak eğitilmiş sağlık çalışanlarımız tarafından özenle yapılıyor.

Kliniğimizden sağlık hizmeti alan her hastamızın biricik olduğunun farkındalığı ile sağlık ve konforlarını ön planda tutuyoruz. Kişiye özel çözüm yaklaşımımızla yüzde yüz hasta memnuniyetini hedefliyoruz.

Sizi Dinliyor ve Tedavileriniz İçin Yerinde Çözümler Üretiyoruz

Yapacağımız tüm tedavilerde öncelikli olarak hastalarımızı dikkatle dinliyoruz. Bunun hastalarımızın kendilerini güvende hissetmeleri açısından ne kadar önemli olduğunun farkındayız. Bu sayede hastalarımızın isteklerine yerinde, akılcı ve estetik çözümler üretebiliyoruz.

Teşhis ve tedaviler için tecrübelerimiz ışığında dijital hekimliğin tüm imkanlarından azami ölçüde yararlanıyoruz. Yapacağımız tüm işlemlerde hastalarımızın doğal güzelliklerini korumaya ayrıca özen gösteriyoruz.

T.C. Sağlık Bakanlığı Uluslararası Sağlık Turizmi Yetki Belgesine Sahibiz

T.C. Sağlık Bakanlığı Uluslararası Sağlık Turizmi Yetki Belgesi sahibi olan Özel Armağan Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniğimizde;

Genel Diş Tedavileri

• Protez Diş Tedavileri
  • İmplant Diş Tedavileri
  • Restoratif Diş Tedavileri
  • Ağız Diş ve Çene Cerrahisi
  • Kanal Tedavisi – Endodonti
  • Çocuk Diş Tedavileri – Pedodonti
  • Diş Eti Tedavileri – Periodontoloji
  • Çapraşık Diş Tedavileri – Ortodonti (Invisalign)

Estetik Diş Tedavileri

• Zirkonyum
  • Porselen Kuron
  • Hollywood Smile
  • Bonding Uygulamalarını büyük bir titizlikle gerçekleştiriyoruz.

Kliniğimizde Görev Yapan Uzman Diş Hekimlerimiz

Endodonti Uzmanı – Dr. Dt. Safa Armağan

Armağan Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği kurucusu ve Endodonti Uzmanı Dr. Safa Armağan, İstanbul Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesinden(Çapa) 2014 yılında mezun oldu. Mesleğine 2014 yılında başlayan Dr. Safa Armağan, 2014 -2022 yılları arasında hem diş hekimi olarak kariyerine devam etti.

Ortodontist – Uzm. Dt. Aslıhan Düzgen

Ortodontist Uzm. Dt. Aslıhan Düzgen, Özel Armağan Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniğinde geleneksel ortodontik tedavilerin yanı sıra şeffaf plaklarla ortodontik tedavileri de (invisalign) başarı ile uygulamaktadır.

Ağız Diş ve Çene Cerrahisi Uzmanı – Dr. Dt. Reha Gür

Dr. Dt. Reha Gür, Özel Armağan Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniğinde Ağız Diş ve Çene Cerrahisi uzmanı olarak görev yapmaktadır.

Çocuk Diş Hekimi – Dt. Hazal Çerçiler

Çocuk Diş Hekimi – Pedodondist Dt. Hazal Çerçiler, Armağan Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği çocuk diş hekimliğinde; güncel restoratif yaklaşımlar, dental travma, genel anestezi altında diş tedavileri, minimal invaziv yaklaşımlar, koruyucu tedaviler gerçekleştirmektedir.

Merkezi Konum Kolay Ulaşım

İstanbul’da kolay ulaşılabilir bir konumda bulunan polikliniğimiz uluslararası standartlara uygun, profesyonel hekim ve sağlık çalışanı kadrosuyla her yıl onlarca ülkeden yüzlerce hastaya doğru teşhis ve doğru tedavi uygulayarak %100 başarı garantisi ile hizmet vermeye devam ediyor.

Hedefimiz sıfır korku, sıfır diş kaybı ve özgüvenli gülüşler. Sizler için sunduğumuz tedavileri ve sunduğumuz hizmetleri güncel web sitemizden ve sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilirsiniz.

İşlemlerimiz hakkında detaylı bilgi almak ve randevu oluşturmak için telefon numaralarımızdan bize her zaman ulaşabilirsiniz.