Alanında Uzmanlık eğitimi almış
hekimlerin bulunduğu diş hastanemize sizi bekliyoruz!

Estetik diş hekimliği konusunda Türkiye’nin en başarılı hastanesi olan Armağan Dental Hollywood Gülüşü, Diş İmplantları, Porselen Ve Lamina, Zirkonyum Kronlar ve diğer tüm ihtiyaçlarınıza kaliteli çözümler üretiyor. Güvenilir personeller ve son teknoloji ekipmanlar ile hastalarımız için en iyi sonuçları ve memnuniyeti garanti ediyoruz.

Genel Diş Hekimliği

Restoratif Diş Hekimliği

Restoratif Diş Hekimliği Restoratif diş hekimliği dişin dokularında çürük veya çürük dışı sebeplerden meydana gelen diş doku madde kayıplarını onaran

Periodontoloji

Periodontoloji Periodontoloji dişler ve dişlerin etrafında yer alan dokuların sağlık ve hastalıktaki durumlarını inceleyen, dokularda meydana gelen hastalıkların teşhis, tedavi

Ortodonti

Ortodonti Ortodonti genel olarak dişlerin dizilişinde gözlemlenen yapısal pozisyon bozuklukları ile buna ek olarak görülen çene yapısındaki deformasyonlardır. Yani ortodonti,

İmplantoloji

İmplant Diş Tedavisi Diş İmplantı Nedir? Diş implantı, eksik dişlerin yerine yerleştirilen yapay diş kökleri olarak tanımlanır. Bu implantlar, titanyum

Pedodonti

Pedodonti Pedodonti yani çocuk diş hekimliği 0-12 yaş arası çocukların süt ve daimi dişlerinin sağlıklı olarak korunması ve tedavi hizmetleridir.

Endodonti

Kanal Tedavisi - Endodonti Kanal tedavisi - endodonti genel olarak dişin iç kısmındaki damar ve sinir gibi canlı dokularda meydana

Diş Beyazlatma – Bleaching

Diş Beyazlatma - Bleaching Bleaching yani diş beyazlatma çeşitli sebeplerden dolayı oluşan renklenmeleri birkaç ton açmaya yarayan bir uygulamadır. Estetik

Zirkonyum Diş Kaplama

Zirkonyum Diş Kaplama Zirkonyum diş kaplama, estetik bir diş restorasyon yöntemidir ve zirkonyum dişler olarak da adlandırılır. Zirkonyum dişler, diş

Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi

Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi, ağız, diş, çene ve yüz bölgesindeki cerrahi müdahaleleri ve tedavileri

Diş Taşı Temizliği

Diş Taşı Temizliği Diş taşı temizliği, diş yüzeylerinde biriken plak ve tartarın diş hekimi veya diş hijyenisti tarafından uzaklaştırılması işlemidir.

Estetik Diş Hekimliği

Diş Eti Estetiği

Diş Eti Estetiği Diş eti estetiği ile insanların dış görünüşleri ve sağlıkları açısından önemli uzuvlar olan ağız kısımda yapılan estetik

Porselen Kuronlar

Porselen Kuronlar Porselen kuronlar halk arasında porselen kaplama olarak da bilinir ve diş için yapılan kalıcı bir kaplamadır. Günümüzde yaygın

Bonding

Bonding Uygulaması Bonding uygulaması, diş hekimliğinde dişlerin estetik ve fonksiyonel açıdan düzeltilmesi için kullanılan bir yöntemdir. Bu yöntemde, diş renginde

Laminate Veneer

Laminate Veneer Yaprak lamine diş özel yapıştırma teknikleri ile birlikte ön dişlerin renk, form ve pozisyonların değiştirilmesi amacıyla kullanılan bir

Diş Beyazlatma

Diş Beyazlatma Diş beyazlatma işlemleri zaman içerisinde beyazlığını yitirmiş olan dişlerin eski görüntüsüne kavuşması ve beyazlatılması yöntemiyle zaman içerisinde dişlerin

Ortodontik Tedaviler

Ortodontik Tedaviler Ortodontik tedaviler normal diş yapısının olması gerektiğinden farklı ve çapraşık olan diş yapılarının bozukluğunu düzeltmeye yönelik yapılan tedavilerdir.

Zirkonyum Diş Kaplama

Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi

Diş Taşı Temizliği

Gülüş Tasarımı

Gülüş Tasarımı - Hollywood Smile Gülüş Tasarımı Gülüş tasarımı, estetik diş hekimliği alanında kullanılan bir terimdir ve hastaların daha çekici,
Randevu Talep Formu

Hızlıca Randevu Talep Edin!